Безкоштовна доставка Новою поштою та Укрпоштою від 1000 грн!
Academie. Історія та цінності французького бренду косметики
Academie Scientifique de Beauté успадкувала всі давні традиції якості та досконалості «зроблено у Франції», сьогодні компанією управляє Лоуренс Терм, онука Жоржа
Гая, в чому її підтримує чоловік Крістоф Терм, керуючий директор та їхні діти. Сіріл Терм відповідає за відділ експорту, а Дженніфер Вайнфельд керує маркетингом.
Сильний та незалежний сімейний дух дозволив нам створювати, розробляти та виробляти наші продукти для догляду за шкірою на наших власних виробничих підприємствах, включаючи Лабораторії для досліджень та розробок та пакувальну майстерню, розташовану в Івелін.
Історія бренда
Мистецтво створення косметичних засобів Academie із 1890 року. Історія почалася в лабораторії доктора Олександра Ламотта, вченого та першопрохідника сучасної косметології, який розробив передові інноваційні догляди з унікальною текстурою, такі як «Крем принцеси» або «Рубі Помпадур».
Його кредо? Пошук ефективності на основі протоколів та методологій, аналогічних тим, що
застосовуються у медичних процедурах.
У 1895 році доктор Ламотт заснував перший Французький інститут краси в найелегантнішому
районі Парижа на вулиці Сент-Онорі, де він передав все ноу-хау своєму послідовнику Жоржу Гаю, якому він довірив управління компанією Academie Scientifique de Beauté.
У 1928 році він створив і відкрив першу французьку Школу косметології у приміщенні прямо над салоном краси. Його ідея: навчити косметологів проводити діагностику шкіри, щоб
вони могли застосувати засоби, які максимально відповідають потребам кожного клієнта. Школа косметології швидко здобула відмінну репутацію, а її випускники вважалися видатними професіоналами.
Девіз засновника:
«Використовуйте лише продукцію найвищої якості, працюйте лише з елітними фахівцями»
Знаменита паризька адреса поступово перетворилася на міжнародний бренд, який з гордістю розробляє, виробляє та поширює свою косметику майже у 15 000 салонів краси по всьому світу.